ATERFORENING.

Varfor har jag varldens basta vanner? Jag sitter i Indien och grater for alla underbara meddelande jag far, kan ni inte forsta att jag saknar er annu mer nu? NI AR BAST! Det ar ni som gor mig stark.
Igar kvall var det aterforening. Minns ni att jag berattade att vi traffade en indisk familj forsta kvallen i Delhi? Tva av killarna ar har i Varanasi pa samma hotell!! Galet. Dessa tva killar ar dom anda jag har litat pa och jag gor det fortfarande. Vi tog en kvallstur pa Ganges, (som dom bjod pa, valdigt viktigt. haha!) akte runt i en bat och sa var det ljus over hela floden och dom brande lik. Riktigt haftigt men lite for morkt for att fa bra bilder. Nu ska vi mota upp dom har for att ha en heldag i Varanasi och som det ser ut blir det Bollywood bio och marknad. Tanken var sen att fortsatta mot Mumbai men kan vi boka om var tagbiljett sa blir det ett stopp i Pilotas hemstad, en av killarna dar det blir motorcykelkorning och kolla pa vackra sma stader och se det riktiga Indien. Jag ar glad att vi har mott upp dom igen, dom kan gora att vi far se mer av riktiga Indien. Nu ar det brattom. Kram! Ps. Bilder kommer snart. Ds.

Kommentarer
Postat av: Sara

Du är grym som tar motgångarna med en klackspark. Det visar att du är tusen gånger starkare än du tror! <3

2012-02-03 @ 17:32:45
URL: http://saarusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0