HAPPY DAY.

Jag vill borja med att tacka er som holl tummarna for mig eller bad till hogre makter att jag skulle bli frisk for idag har det varit en bra dag, jag tror jag ar frisk!! Det ar en sadan lycka att det inte gar att beskriva. Mina helvetes dagar ar nog over. Jag maste bara ta mitt nasspray och inte ligga ner mycket for jag ar 90% saker pa att jag aven har bihaleinflammation men aven det varsta av det verkar vara over. Finns det nagon mer medicin man kan ta an nasspray?!
Palolem har ju alltid varit ett paradis men nu tanker jag fan njuta av det! (Jag ska dock ta Sanna till doktorn imorgon igen da hon fortfarande inte ar frisk och blir nast intill bara sjukare.. stackare!) Det finns egentligen inte sa mycket att uppdatera da det roligaste som har hant de senaste ar att jag har mejat ner en indier nar jag var ute och gick. Dom ar ju oftast sa sma och denna lille manniska var sa liten sa jag tillochmed missade honom och gick rakt pa honom, stackarn. Jag har hallt mig borta fran allt farligt sasom trafik, farliga killar och alkohol. (tror det eller ej pa det sist namnda men jag tror jag har blivit helt nykterist har nere!) Blir du mindre orolig nu kara mor? Eftersom detta har blivit en blogg jag klagar pa och inte skriver om mina underbara aventyr kan jag saga att mitt kna ar da fasen inte helt hallet som det ska men det gor inget, jag har ju ett stort hav att rehaba det i. Love it! Puss pa livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0