JAG LEVER.

Assa, jag har ju varit frisk i flera dagar. Det ar lycka! Detta stallet ar underbart, vi har vara polare har och vi vill inte lamna varat nya hem sa vi lar stanna har ett tag till. Jag mar verkligen bra forutom att jag kissar ur rumpan fortfarande men det ar sadant man far rakna med pa resande fot ;) Jag funderar pa att skita i den har bloggen for sahar trakig jag ar har jag inte varit pa aratal men kanske, bara kanske det kommer ett lasvart inlagg snart. Jaja, med denna blogg far ni som ar for gamla for FB reda pa att jag lever iaf.. PUSS.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, för gamla för FB eller inte vill fråga sitt barn om att vara vän på FB!!

Kramar mamma

2012-02-27 @ 15:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0