PALOLEM.

Assa jag lever ett sadant fantastiskt liv sa det ar pinsamt. Jag har inte mer att saga an att jag fortfarande befinner mig i Palolem. Jag ma vara trakig men livet ar underbart har och jag har fantastiska vanner som jag inte vill lamna. Jag och min resevan Sanna planerar dock for fullt men det ar inte sakert planen gar som vi vill men gor den det kommer en ganska fin uppdatering snart. Det som star nast pa schemat ar att hyra moped och ut och brumma lite men jag ar fortfarande lite radd for det dar efter alla olyckor.. men en liten moped kan val inte vara sa svart att hantera?
Annars hander alldeles for lite for att gora en rejal uppdatering men jag saga att jag lagger mest pengar pa toalettpapper, utan tvekan..

Kommentarer
Postat av: Caroline Öhrstam

ge faen i mopeden,åk buss eller gå.ha de geten.

2012-02-29 @ 17:38:44
URL: http://ohrstam.blogg.se/
Postat av: C till pappa

Jag har tretton blasor pa fotterna, och har fatt tre nya idag sa alltsa SEXTON !! Jag dor av att ga mer och buss ar lika farligt. Jag ska ta det lugnt med mopeden OM jag kor. Puss fran din lugna dotter.

2012-03-01 @ 16:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0