SICK.

Jag tror jag varit mer sjuk an frisk under hela resan och varje gang jag blir sjuk vill jag ge upp men jag gor det inte, jag ar ju i paradiset och detta vill jag inte lamna! Beach-hang ar underbart och det AR paradiset. Jag ber till hogre makter att gora mig helt frisk for jag orkar inte med san har skit mer! Det ar inte sa kul att bo pa toaletten och i sangen (som dock ar gudomlisk!) eller knappt klara att ga till datorn for att prata med lite vanner. Jag vill gora sa mycket (!!) och inte vara sjuk hela resan.. Jag ska saga er att varje gang jag sitter pa resturangen har dar vi bor eller ligger och softar i hangmattan sa vantar jag bara pa att en cocosnot ska trilla ner i mitt huvud och att jag kommer do nar de traffar mig, med denna otur jag har skulle jag inte bli forvanad. Jag vill nu att ni ska halla tummarna for mig sa jag blir frisk och inte behover besoka sjukhuset igen, bade jag och Sanna knaprar en massa tabletter och just nu har vi gatt pa antibiotikan. Jag tanker bli frisk och det ar typ, NU!
Jag hoppas ni mar bra dar hemma och ar lite mindre sjuka och har lite mer tur an mig. Jag ska uppdatera nagot fint inom en kort framtid! Nu ska jag forsoka ta mig till resturangen igen och vara uppe ett tag till och spela kort med vara indiska vanner. Kram!

Kommentarer
Postat av: Louise

Tack Caroline! :)

Hoppas verkligen du frisknar till snart, att vara sjuk är ju det sista man vill när man är ute och reser och vill upptäcka massa saker!

2012-02-19 @ 17:52:43
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0