BITEN I FINGRET.. AV EN BEBIS.

Jag har nog sett varenda liten vra av Khajudraho och det ar sa fantastiskt! (Ni som gillar landsbygden skulle alska det!) Vi umgas med "inneganget" har sa det blir ganska mycket bus men det gillas da denna stad ar ganska liten och alldeles for lite hander egentligen. (Jag lovar, jag tar det lugnare med motorcykeln, idag gick vi pa disco tucktucken istallet!) Igar blev vi bjudna pa brollop sa det var bara pa med sarin och borja shejka. Ikvall blir det inget brollop utan ska besoka en italiensk resturang. Ja, jag vet att jag ar i Indien och bor ata den har maten men jag ar sugen pa italienskt sa sa far det bli. Efter kvallsmat blir det nog aven en tur till Pilotas familj for att tacka for deras gastvanlighet och saga hejda innan vi drar oss vidare mot beachen. Om ett par dagar ar vi dar!!

Forresten, olyckan har inte satt nagra spar forutom ett kna som varker. Jag har aven pa nagot konstigt satt lyckats fa en bula i huvudet efter tucktuck-korning och en liten bebis bet mig i fingret for en stund sen. Livet ar fantastiskt!

Kommentarer
Postat av: Louise

Sv: Tack! Det gör mig jätteglad :)

2012-02-08 @ 14:17:42
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0