I hate goodbyes..

Jag hatar verkligen att saga hejda, i formiddags lamnade vi hela ganget i Khajuraho och alla fina killar stod och vinkade hejda. Man hinner inte lara kanna folk ordentligt pa fem dagar men man hinner forsta att man kommer sakna alla roliga stunder! Helt galet vilka underbara dagar jag har haft och vad mycket vi har fatt sett i denna vackra lilla stad. Killarna vi har hangt med har varit ett valdigt roligt gang, da alla har varit i olika aldrar och alla valdigt olika varandra. Vi kan inte allas namn sa vi hade smeknamn pa alla:

Gultrojan: Killen som var fodd -93 och betedde sig som betydligt aldre, han var pappan i ganget. Han var killen som vare sig rokte eller drack. Han tog studierna pa allvar och han var killen alla litade pa!
Psykot: En kille som var runt 20 men som sag ut som 16. Han var en san kille man tyckte var sot vi forsta ogonkastet men andrade sig ganska fort. Han var den mest konstiga och som garna korde for fort och hade egentligen alldeles for dalig koll pa trafiken for att kora. Han var aven killen som skallade mig nast sista kvallen! Jag kan lova er att efter det var inte vi sa bra vanner.
Thailandaren: Killen som andrade humor konstant, alskade och skamta (Nar han sjalv ville!) men tog hand om oss nar vi inte visste vad som skulle handa. Han visade hur det gick till pa ett indiskt brollop och gav mig aven ett par valdigt fina orhangen jag bar pa brollopet.
Orangetrojan: Den aldsta ganget som alskade att florta med indiska flickor. Han var dock valdigt snall mot oss och var alltid killen som sprang och hamtade stolar till oss sa vi slapp sta. (Det gjorde dom andra ocksa men han gjorde det mest av alla. Indiska killar ar bra pa det sattet, dom skulle aldrig sitta sjalva om vi inte hade en stol att sitta pa.)
Magnus Uggla: Han sag verkligen ut som Uggla men kladde sig inte som honom, denna kille hade stil. Han korde stuprorsjeans, alltid en snygg skjorta och perfekt glansiga skor. Han skamtade mycket och det var han som larde mig alla svordomar pa indiska.
Oronkillen: Killen med dom sotaste utstaende oronen som inte sa mer an vad som behovdes.
Indianen: Han sag ut som en akta indian och hade alltid skrattet nara. (Aven han gillade att lara mig svordomar!)

Nu har jag fordrivit tiden lite, om ett par timmar gar taget. Taget kommer ta oss till helt fel stalle men det ar anda sattet att fa en snabb biljett till Goa. Jag langtar att fa ga pa stranden, i shorts! Sola, bada och bli brun. SNART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0