JAG AR KAR..

Det klagas att jag uppdaterar for lite men tycker jag sitter har alldeles for ofta for att vara bortrest, tror jag har suttit vid datorn varannan dag ungefar. Inte okej men jag vill anda inte sluta uppdatera er och sen ar jag ganska nyfiken pa vad som hander i era liv ocksa! TELL ME!! (och mer kommentarer tack, det blir roligare da.) Vi anlande till Udaipur igar och jag tror redan jag ar kar, lite lojligt kar.. i denna stad. Den ar vacker, otroligt vacker. Jag trivs har och av alla stallen vi har varit pa sa slar denna stad alla andra med hastlangder! Vi akte som sagt igar fran Jodphur, staden jag trivdes mindre bra i. Resan gjorde vi pa dagen och jag vet att alla resvana sager att man ska resa pa natten for att spara pengar och jag har gjort det mycket forut ocksa men det ar ganska harligt att se all natur runt om, sarskilt denna resan. Jodphur-Udaipur, vackert var ordet, riktigt djupa dalar och hoga berg. Vi stannade vid en sjo for att kanna tystnaden, tro mig den har man inte varit med om mycket har! Bilarna, mopeder, motorcyklar, richshaws ar galna har, tutar aven om dom ar sjalva pa vagen aven om dom iforsig aldrig ar det.. Det ar ratt sjukt att man redan borja "trottna" pa allt ljud men jag menar inte att jag klagar. Vi njot av den tysta stunden vi sjon och det pastods aven finnas ett par, tre krokodiler dar sa ni kan ju gissa att jag var dar och letade men krokodiljakten var forgaves for jag hittade inga, jag hittade istallet en ful fladdesmus men man far noja sig!

Vi tar vara pa varje minut har i Udaipur iaf och njuter som attan! Nar vi kom hit igar blev det dock lite fel, vi hade faktiskt ett hotell redan bokat men dom hade gjort nagot fel sa det var fullbokat och gav oss ett guest house, ett fint sadant men vi hade betalt for ett hotell sa jag gav mig inte. Jag sa till dom med min harliga engelska och byte upp oss till ett galet fint hotell med vackraste utsikten, typ (alla utsikter har ar fina!) och en swimmingpool som vi inte har nagon anvandning av men det ar ju bara grejen att ha den, haha! Nu far vi sluta med detta och mot soder sen blir det halmhus och bantning som galler, rakade namligen av shoppa loss lite idag. Ett par snygga Wrangler jeans och typ tre skrivbocker, valdigt klokt av mig nar resan precis har borjat och jag ska kanka runt pa dessa men jag ar bra pa att gora misstag, detta var ett av dom. 
Nu ska jag ut och strosa runt pa marknaden och fa komplimanger for mitt har, jag far faktiskt det har. Ni som inte vet, jag rakade lite sidecute innan jag drog ivag, kanske dock inte var riktigt meningen men det blev sa och folk har tycker det ar coolt och en skonhet passar i allt sa jag passar aven i detta. Eller? (Pappa, jag tackte over den pa vagen till flygplatsen, ville inte ge dig en chock innan jag flog ivag. Jag kan ju vara lite dum ibland sa ville inte oroa dig annu mer genom att visa det!) Jag ser ocksa for forsta gangen i mitt liv lite cool ut, det gillas. 
Ps. Jag kan inte gora styckeindelningar sa det far bli lite sahar, hoppas ni kan lasa och ni uppdaterar mig om era liv snart. Jag har inte heller fatt nagon farg for er som undrar, bara brant mig lite i harbotten. HEJ. Ds.

Kommentarer
Postat av: Louise

Kul att läsa vad du har för dig, verkar som om du har det toppen! :)

2012-01-26 @ 16:43:06
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/
Postat av: marie

nice att du också gillar udaipur! och bor du på det hotellet jag tror är jag fett avundsjuk! har ju också sagt att min smekmånad skall spenderas i udaipur om jag någonsin får någon. skall vi gifta oss så vi får åka tillbaka tillsammans?! köp läderskor för guds skull när du är där också. bättre priser hittar du inte! och kolla på bondfilmen som är inspelad där ;)

2012-01-26 @ 17:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0