JODPHUR, IMORGON UDAIPUR.

Det finns sa mycket att skriva, jag vet inte ens vad jag har skrivit till allt och alla. Jag befinner mig iallafall nu i Jodphur. En faktiskt ganska farglos stad om man far saga sa men den ar inte trakig, det finns en riktigt stor marknad att ga pa aven om det ar ganska mycket vardelos skit dar, haha! Jag har hunnit med Delhi-Pushkar-Jaisalmer-Jodphur, det ar helt enkelt mycket resande men sa ar livet i en ryggsack och jag trivs med det. I Jaisalmer vart det kamelsafari for hela slanten men det ar lite trakigt att det ar sa kallt pa natterna for det forstorde det lite och i sista stund bestamde vi oss for att sova pa campet istallet for i en sovsack i oknen men vi ar nojda. Vi fick se en fantastisk oken, helt galet. Imorgon drar vi vidare mot Udaipur, har fattat det som att det ar en fin stad. Dar blir det promenader och titta runt igen och forsoka hitta en frisor. Jag har fargat haret i Afrika, klippt mig i Turkiet, nu maste jag se vad Indien har att erbjuda. Det kan bli spannande for min frisyr ar numera minst sagt spannande med lite brunfarg over hela haret men har en liten blond utvaxt och den sakallade sidcuten tankte jag inte pa nar jag fixade den att den kommer bli blond, lovely! Det ar bara att skratta. Livet ar underbart! Vi gor ganska lika saker i alla stader/byar har sa uppdateringen ar inte den roligaste men det hander nog nagot riktigt spannande snart och da blir det roligare. Jag ger er lite bilder som trost, ENJOY!

Sanna, Pilota och Raj hemma hos Raj, forsta kvallen i Indien!

Det minsta barnet i huset, en san charmknutte! (som inte tyckte om mig!)

Vi efter middagen. Aven oldrickande i sangen, har fanns det inget koksbord.

Brollopsfirande i Pushkar

Kamelman vilar

Min kamel blev valdigt trott efter ha haft mig pa ryggen.. ooops!

Efter vilan, pa G igen.

Underbar utssikt fran kamelerna.

Min favorit i Jaisalmer, blev liteforalskad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0