PUSHKAR

Nu har vi anlant till Pushkar, sitter annu en gang vid en dator som skulle kallas vardelos i Sverige men jag star ut och vill bara saga att vi ar okej. Jag gillar Pushkar, det ar en vacker stad men tanker beratta att ga in i tempel ar fardigt for mig. Jag tackar att vi gick in i sa manga i Delhi sa det racker for en livsstid. Idag blev jag lurad pa sa mycket pengar sa jag ar en bitter tjej, dessa pengar skulle jag kunna leva pa under tva veckor. (Alltsa matpengar) Jag ar "pank" pch bitter men det gar snart over, tro mig. Jag ar faktiskt i paradiset! Idag har vi aven gatt pa marknad och akt motorcykel, nej jag har inte kort sjalv pappa men jag kommer gora men oror dig inte. Jag ar val en bra bilforare iaf? Pushkar ar spannande och aven denna stad ar full av manniskor (och aven kor!) Om man inte gar pa en manniska gar man pa en motorcykel, gar man inte pa en motorcykel gar man pa en ko. Det ar helt klart spannande! Jag gillar dock manniskorna battre i Delhi, dar har vi inte blivit lurade utan dom har hjalpt en mer. Jag berattade i det forra inlagget att vi traffat en ny van och vi at hos honom pa kvallen, han fixade aven indisk frukost andra dagen och kvallen innan vi akte mot Pushkar var vi hembjudna annu en gang for kvallsmat och ol. DOM AR EN TREVLIG FAMILJ!Vi ska aven mota upp tva av dom i Varanassi, det ser ut som vi kmmer vara dar ungefar samtidigt for dom skulle pa brollop dar. Nu ar jag trott pa dessa datorer, har redan raderatlyckats radera ett inlagg sa har kommer ett inlagg som ar sadar, igen. Ta hand om er dar hemma !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hoppas du inte menar att det var vid det lilla torget ner mot den lila sjön som du blev inlurad?! och 4000 rps som du skrev i meddelandet?! jag vet inte om jag gör dig gladare när jag säger att det är en månadslön för dom?! hahaha

2012-01-19 @ 18:36:43
Postat av: Caroline Öhrstam

hej min höna med prickar.hoppas allt fortfarande är bra.jag är inte så orolig för din motorcykel körning men däremot för 1 miljard tokiga indier så ge faen i de.vi hörs hoppas jag.kram

2012-01-20 @ 18:37:28
URL: http://ohrstam.blogg.se/
Postat av: C TILL PAPPA!

Hej pappa! Borja med att andra p vem du skriver ifran, det ser ut som jag skriver till mig sjalv, det blir lite jobbigt. haha! Hur mar du? Allt ar bra har och motorcykelkorning har jag latit bli ANSALANGE! Kram geten

2012-01-22 @ 11:31:47
Postat av: KIIIIIIIIRSTY

AKTA KORNA!!!! DE ÄR HELIGA DIN VANDAL!!! Det är inte av avundsjuka som jag skrattar åt att du blivit lurad på pengar. Det är av ren och skär glädje. Ta hand om dig min vän!

2012-01-23 @ 00:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0