TJENA DELHI!

Jag kan borja med att saga att jag lever men det forstar ni eftersom jag sitter har. Resan gick bra, tog lite langre tid an vantat men det vare vart. Delhi paminner mig valdigt mycket om Dar-es-saalam, det ar manniskor overallt. Det ar annu mer manniskor har an det var i Dar iforsig.. Jag hanger med Sanna, en tjej fran Goteborg och vi akte sa fort vi kunde till Pahar Ganj (Backpackinggatan) och checkade in pa ett hostel. Jag ar sjukt trott men det hindrade inte oss fran att springa ut och kolla pa alla manniskor. Det kanns helt galet att ga har pa gatorna, det kanns som man ar med i ett tv-spel och hoppar mellan bilar, mopeder och andra fordon, troligtvis valdigt farligt men ocksa en javla kick!! Jag tackar for var nya van som hjalper oss over gator och berattar om staden. Vi tankte shoppa lite indiska klader men istallet hittade vi en ny van som sagt sa vi kakade, fixade mobilkort och annat nodvandigt. Det avslutades med lite biljard och jag ar fortfarande arg for jag var sa dalig. Nu blir det snart en dusch innan vi ska mota upp var nya van for lite kvallsmat med hans familj. Jag ber om ursakt for den mest osammanhangade texten nagonsin men jag tycker det ar javligt svart att skriva pa tangenter dar det ligger cola emellan. Jag lever, allt ar bra. Battre uppdatering kommer inom kort!

Kommentarer
Postat av: marie

ååååh! vilket guesthaus bor ni på? fungerade inte mitt gamla telefonkort? hur mkt chai har du druckit? hur mkt chapatti har du ätit? glöm inte lassin, dahl frie och cheese-garlic naan!

2012-01-16 @ 17:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0