Hemlangtan, det skrammer mig.

Jag lovade mig sjalv att inte satta mig vid datorn idag men det ar sa latt att fa tillgang till en dator har faktiskt och mitt humor ar samre an nagonsin sa lite peppande inlagg och kommentarer fran er behovdes. Tack! Vi anlande till Jaipur for nagon timma sen sa klockan ar drygt 20.00 har och allt har gatt fel fram tills nu. Jag kanske har blivit bortskamd och lyckats med att byta upp oss till finare place hela tiden men idag ar jag trott, irriterad och arg pa moss som springer i resturangen. Jag hatar moss!! Det blir inte battre av att jag skulle vilja ge min pappa en stor fet kram pa fodelsedagen som han hade igar plus att min grymt coola van oppnar en ny klubb ikvall och jag far inte tillbringa denna stora kvall med dig. Jag skulle verkligen vilja det, med dig Camilla och alla andra underbara vanner! Idag saknar jag er sjukt, jag har aldrig i hela mitt liv haft hemlangtan, jag blir radd for mig sjalv. Indien ar dock ett haftigt land (aven om man kan slanga Jaipur i vaggen, skit trakig stad.. Jag skulle lyssnat pa dig Marie men man maste val testa sig fram sjalv ocksa.) Jag tror aven jag var lite halvdepp att lamna Udaipur och det blev en sen kvall igar efter ha traffat en skon snubbe som tog med oss till hans brorsas guesthouse, bjod pa mat, snackade skit med alla Indier dar och en snubbe fran Seattle. (Vi markte dock senare sen att han gick pa nagot och korde runt pa sin motorcykel med oss dar bak, tur att man overlevde aven om jag trodde knaet skulle stryka med ibland. Livet ar spannande!) Vi gjorde aven upp en eld pa taket, perfekt kvall. Jag behover dock se manga stallen i Indien for att verkligen hitta det basta sa det ar val darfor jag ar i Jaipur nu..

Tack for att jag fick klaga. Tack for att jag vet att det kommer bli battre. Tack for att Indien anda ar ett haftigt land. Jag svarar pa alla inlagg imorgon bade har och pa fb, ni ar guld varda! 
Jag kan iaf checka av att jag trampat i hundbajs, kamelskit och getpluttar. Det ar typ bara koblajja kvar, hall tummarna att jag kan se vart jag gar och slipper detta men tror imorgon ar "the day" for det for vi ska tillbringa hela dagen i denna stad men efter denna stad drar vi mot safari igen men denna gang letar vi efter tigrar och pantrar, yey! Ps. Jag har klippt haret som jag sa att jag skulle, indiska frisorer levererar! Ds.

Kommentarer
Postat av: julia d

Heeej carro!!

Ta vara på att du är ledig och kan njuta av att bara resa runt och ha det härligt! Även om du inte gillar staden så antar jag ändå att du har det sjukt roligt, äventyrligt! Jag är så imponerad av dig, att du vågar ge dig ut i världen som om det vore skåne..tyyp:)



Ha det så braaaa!!

Puss o kram!

2012-01-27 @ 18:28:33
Postat av: Sara

Det är okej att ha hemlängtan ibland. Och andra sidan är du så grym så du fixar allt! Lev livet där nere, vi finns alltid kvar här hemma <3

2012-01-28 @ 08:56:14
URL: http://saarusen.blogg.se/
Postat av: Köööösty

Åh vännen! Du saknar mig! Det är förståeligt! Glöm inte att ta pausdagar då du inte gör någonting. Man blir trött av att bara "se saker" hela tiden. Jag tror att även kobajs är heligt so STAY AWAY!!!

kram

2012-01-28 @ 11:41:14
Postat av: camilla

att du ringde igår betydde så sjuk mkt, ja blev så hiiiimla glad :D kändes skönt å få höra att du mår bra å har de bra! premiären gick skit bra, men du saknades ska du veta! <3 ja är stolt över dig!

2012-01-28 @ 20:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0