MOPPEPOJKAR.

Jag vet inte vad jag ska borja med nar man inte har skrivit pa en vecka. Vi har besokt silent disco, tva ganger. Silent disco ar ett party da man hor musiken ur sina egna lurar och om man tar av sig sina lurar ar det helt tyst runt om forutom att man hor dom som sjunger med i alla latar. Det ar valdigt roligt att se, haha! Man kan aven valja kanal sa man oftast kan hitta en lat man kan lyssna pa, underbart! Nu ar min plan att fixa ett silent disco i sommar, i radhusparken eller vid halsohogskolan. Nagon mer som ar pa?! ;) (Forsta silent disco traffade vi aven Amanda Bengtsson och Sofia Andersson fran JKPG, valdigt kul da jag kanner Amanda lite sen innan och numera aven Fia! Vi har haft nagra mysiga dagar tillsammans har i Indien :))

Annars har det blivit en del marknad med alldeles for lite shopping, tro det eller ej. Jag tankte fylla hela ryggsacken innan jag kom hem!! Vi har hyrt moped en dag och det var val lite sma spannande da Sanna aldrig har kort innan men hennes sjalvtroende ar det inte daligt av sa hon hoppar upp, lite sma kaxig men istallet for att kora pa vagen korde hon rakt in i ett trad!!! HAHA. Vi har haft ganska kul at det i efterhand aven om man blev valdigt radd forst, inga skador iaf. Vi fortsatte mopedfarden med en moped, hon fick sitta dar bak. Vi var runt i Goa och sag en del strander, bland annat Agonda. Jag tycker jag lyckades ganska bra med mopedkorningen och jag borjar lara mig indiska trafikregler. Jag har bara andrat EN regel lite och det ar att dom kor: "Storst gar forst" och det handlar om vem som har storst fordon medans jag kor den som ar storst kroppsmassigt sa oftast gar jag forst. Underbar regel tycker jag!

Nu ska jag ta vara pa eftermiddagssolen. Kram
Ps. Ja, vi hade hjalm!! Fragan ar bara hur sakra dom var nar dom inte alltid gick och knappa.. Ds.

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Hahaha, vi fan va coolt med silent disco! Detta måste vi ju göra när jag kommer hem till Sverige haha.. <3 Saknar dej gumman

2012-03-18 @ 07:49:37
URL: http://steppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0