Never gonna say goodbye.

Sanningen ar val den att jag sitter fast har, men imorgon flyttar vi, tio meter bort fran vart gamla boende. Vi har letat och letat efter ett hus att bosatta oss i men inget har varit i var prisklass sa istallet hittade vi ett stort rum, dom kallar det lagenhet. Imorgon flyttar vi in! Det ar ganska nice for vi far det for halva priset sa vi kommer glassa med ett finfint boende for under 35 kronor, tillsammans. Vi ar lite besvikna att huset inte blev varat men tror vi kommer bli nojda me detta ocksa. LYX, det ar sa vi lever!
Den dar moppeturen har inte blivit av an (Ni kan pusta ut!) men det kommer snart, kanske. Jag har bara inte samlat tillrackligt mod annu. Idag gick vi istallet, som jag alltid gor iforsig. Pa hemvagen ville jag ta en rickshaw da jag har 13 blasor pa/under fotterna och hittade forresten tre nya idag, alltsa har jag 16 sammanlagt. Vi fragade priset och han sa alldeles for mycket men efter liten tid fick vi aka hela vagen for sju kronor men har lever man verkligen ett annourlunda liv. Sju kronor ar mycket sa vi helt enkelt vande pa klacken (jag pa halarna) och borjade vandra. Jag mar sadar lagom bra i mina stackars fotter efter denna promenad men dom borjar lara sig for jag biter ihop och gar varje dag, med eller utan skor.  
Nu ska jag ga tillbaka for att mota upp mina syskon, Honey (Sannas nya smeknamn av folket som bor har!), Smoke och Putte. Killarna har vi dopt om efter att vi inte kunde saga deras namn, jag tror dom gillar namnen for dom har tillochmed borjat kalla varandra det. Dessa killar ar vara basta vanner har! Det ar underbart att ha folk man trivs med runt om sig, vi har hittat vara nya syskon :) (Antonia du kommer alltid vara det basta syskonet!) Dessa man skammer aven bort oss lite har vi val insett, dom gor allt for oss och vad vi an behover sa trollar dom fram det. Vi litar pa dom och dom litar utan tvekan pa oss. Vi star val snart mer bakom baren an framfor om man sager sa! Puss varldens basta Palolem, du har tagit en del av mitt hjarta.

Kommentarer
Postat av: Agnes

åhhh men carro! någon gång måste du komma hem! men vad glad jag blir att du trivs så bra! Maasssa kramar & pussar till dig i indien från mig i sverige!

2012-03-01 @ 18:51:42
Postat av: Antonia

härligt syrran att du har det så bra!! och glad blir jag när jag hör att jag fortf. är ditt bästa syskon;)

Var rädd om dig!!

Puss <3

2012-03-04 @ 20:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0