SAY WHAAT.

Planerna var att aka till en stor marknad idag for att shoppa men livet ar sa anstrangande har (NOT!) och vi ar sa trotta sa vi skjuter upp det tills imon. Annars ar livet ganska bra, vi trivs i vart nya boende aven om jag bor forflytta mig inom en snar framtid. Jag har betalt boende for 11 dagar till har och da kommer jag har varit i Palolem i nastan fem veckor.. Galet! (Vi har dock varit sjuka i typ tva veckor har!!) Jag har dock inte ens borjat trottna pa det for har finns allt jag vill ha men jag kanske bor se nagon annan strand innan jag beger mig hemat. Idag ar det aven 7 veckor sedan jag landade i Indien!! Tiden bara springer ivag..
Jag har val annars inte jattemycket spannande att beratta an att:
- Jag bor fixa en ny bikini da min snart kommer falla i bitar. Det nojet vill jag inte ge indierna.
- Jag har fortfarande 16 blasor pa fotterna men jag ger mig inte for det, grater den forsta kilometern med dojjorna sen ar det bara att bita ihop.
- Jag blir bortskamd av Cafe del sol personalen med smycken, jag vet inte vad jag gor for att fortjana sa mycket uppmarksamhet for allt bra jag har gjort ar att bjuda pa deras favoritkakor en gang. Imorgon far det bli shopping at dom med, utan tvekan.
- Jag lagger fortfarande mest pengar pa toalettpapper.
- Jag bor ga och lamna in tvatt da jag har tranat i samma linne nu i tva veckor, fraschT.
- Jag forsoker sola men det ar trakigt sa solbrand hy kan jag inte skryta med.
- Jag har en stum kompis har i omradet, an av mina battre vanner da han faktiskt haller med om allt jag sager.
- Jag ar i Indien (for er som fortfarande inte forstatt det) men jag ater mest thailandsk mat for det ar sa jadra gott!
- Jag upptacker Goa genom att vandra medans alla andra glider runt pa mopeder. (Pappar ar du nojd? Kan dock inte lova att jag inte kommer hyra en inom en snar framtid.)
Ett stort tack till alla er som kommenterar har och hor av er, ni ar underbara! Jag kan avsluta med att saga att hemgang blir det inte riktigt an aven om jag saknar er forbannat mycket. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Stephanie

- Jag har en stum kompis har i omradet, an av mina battre vanner da han faktiskt haller med om allt jag sager.



Hahah, bästa jag hört på länge :D hahaha..

2012-03-11 @ 21:16:13
URL: http://steppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0