LOVE.

Vi akte till den dara stora marknaden igar som vara indiska vanner sa var; "SA BRA!" Dom sa ocksa att det var mycket turister som akte dit, jag tog mig pa mig linne och shorts. Jag har gjort ett smartare val i livet om man sager sa! Det var inte sa manga turister dar och jag kande mig ganska dum i huvudet som gick dar som en hora och visade bade (!!) knan och axlar. Herregud, man ska respektera andra kulturer nar man kommer till ett annat land och dar kommer jag, hejhej.

Vi hittade inget som foll oss i smaken men shoppa loss kan man gora anda, till andra. Hem (Herregud, jag kallar verkligen varan lilla lya "mitt hem") kom vi med en basketboll, plastbowling, en radiostyrd bil och alfapet. Vi gav vara vanner Rajio och Mirscha den radiostyrdabilen men de aldre killarna tyckte den nog var mer kul (och vi ocksa, hihi!) Det kanske var for "sma" killarna tyckte det var lite pinsamt att vi trott att dom var runt 13, och inte 17 respektive 18.. Oops! Det ar inte latt att veta aldern pa indierna, jag har gissat att andra 18-aringar ar 13, haha. Men aven vara sma vanner gillade vara sma presenter tillslut. Shoppingen blev ganska lyckad med andra ord!

Jag avslutar detta inlagg med att saga GRATTIS TILL VARLDENS BASTA SYSTER! Idag onskar jag att det fanns ett snabbflyg hem sa jag kunde tillbringa dagen med dig och sedan ta ett flyg tillbaka for att ha nagra veckor till i varmen och paradiset. Antonia Ohrstam, du ar min idol. PUSS

Kommentarer
Postat av: Sisssan

Åh vad du är fin!!!

du är bäst, önskar också att du tillbringade dagen hos mig, skulle behövt dig<3 ta hand om dig! Puss

2012-03-08 @ 21:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0